V roku 2020 môžete využiť nejakú inovatívnejšiu marketingovú stratégiu.

1.Virtuálna realita

V spoločnosti, kde sa rýchlo rozširuje trend virtuálnej reality dokážu túto možnosť využiť aj šikovný marketéri. Jednou z možností je vytvoriť virtuálnu prehliadku vašeho sortimentu produktov a tak pomôcť zákazníkom zoznámiť sa s tovarom ešte predtým než si ho kúpia. V prípade, že predávata nehnutelnosti je možné efektívne vytvoriť 3D prehliadku priestorov.

2.Augmentovaná realita

Augmentovaná realita ponúka podobné funkcie ako virtuálna. Jediný rozdiel je, že produkty si zákazník môže pozrieť na sebe, ako je to napríklad v prípade eyerim s okuliarmi a na virtuálnu realitu nepotrebujete žiadne okuliare, ale stačí vám napríklad smartfón.

3.Phigital Marketing

Phigital marketing je kombináciou fyzického a digitálneho marketingu. Phigital marketing sa dá využiť hlavne pri predaji áut vo veľkých showroomoch. Táto kombinácia sa dá samozrejme využiť aj pri predstavovaní iných produktov.

4.Kultúrna relevancia

Byť dnes virálny na internete je veľmi šikovný spôsob ako dokážete efektívne predávať svoje produkty. Vyberte si nejakú dôležitú kultúrnu tému a snažte sa ju predstaviť ľuďom prostredníctvom kampane. Ľudia si automaticky spoja váš produkt s kampaňou a budú vás okamžite poznať.

5.Umelá inteligencia na sociálnych médiach

Existuje viacero aplikácii umelej inteligencie v marketingu, ale jeden z najväčším rozsahom sú sociálne média. Umelá inteligencia je schopná robiť všetko možné. Kategorizovať tweety, získavať náhľady zákazníkov a a analyzovať vzorce na sociálnych médiach aby ste vedeli kapitalizovať na trendujúcich témach v správnom čase.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here